22 March 2011

Today.....:D

Assalamualaikum w.b.t dan selama sejahtera semua....
terima kasih kerana sudi membaca blog bangang yang x seberapa bagus dan elok untuk kana2 18 thn kebawah ni.
hahahahaha......
lama x aku x masukan new post?
entahhh...bkn apa malas nk bukak pastu malas nk cerita apa2 dan x dak apa yang ada untuk dikongsi.

tapi!!!
pada hari ini,saya Muhammad 'Uzair selaku tokey blog keropokerepek ni nk sembang skit pasai masaalah dunia skang ni!
masaalah dunia?aku pn xtau apa yang nk diceritakan.yang aku tau paling baru ni pn kes Tsunami kat Jepun 2 ja pn.hahahaha......
bkn ap weh,ni smua kes banyak keja nk kena buat.bz skit.hahaha.....

tapi!!!
skang ni aku da kurang bz sehingga xdak apa bnda nk buat kat office.
last2 aku pn mengambil tindakan drastik untuk mengambil sehelai kertas bersaiz A4 dan sebatang pensel juga sbijik pemadam lalu aku pn mula melakar.
pada mulanya aku pn xtau apa yang aku lukis 2 tapi tetiba ja jd bnda lain.hahahha.......
bila da siap aku sketch baru aku ingt rasa macam nk tunjuk skit kat hampa semua step2 kerja lukisan aku ni.

ok,1stly dimulakan dengan sketching,
haa.....tengok gambaq kat bawah ni.






ha....2 la sketches 2...kemudian step seterusnya adalah sesi inking plak.
usha....


haa.....dan yang terakhir adalah sesi warna mewarna serta mengedit menggunakan adobe photoshop...
tengok la.....


ha.........macam mna?ok x?
sila komen dan kutuk okay!
semoga bertemu lagi....
chow dlu.nk p makan.lapaq!!hahaha
Assalamualaikum dan selamat sejahtera....:D