21 October 2010

Keliru....

KELIRU....
KELIRU....
KELIRU....

Sumpah keliru beb!
aku pun x tau yang mana satu betul dengan yang mana satu salah.
apa benda semua x kena....
aku dah habis cuba dah.
buat yang terbaik.
tapi semua x kena jugak.
tapi macam x berhasil ja...
penat la macam ni...


I WANT MY OLD LIFE BACK!!!
SO FUCKING SICK!!

12 October 2010

Kenapa??

kenapa aku selalu sakitkan hati orang?
kenapa aku ni penting diri?
kenapa aku selalu menyusahkan orang?
kenapa aku kuat marah?
kenapa aku ni teruk?
kenapa aku dah berubah sekarang?
kenapa aku x boleh jadi macam orang lain?
kenapa aku x boleh bahagiakan seseorang?

DAMN!!!

Mamposlah apa orang nak kata aku ni jiwang bodoh ka apa ka.apa aku peduli.tapi,seriously aku x pernah rasa macam ni.mungkin sebelum ni ku banyak main2.skang dah sampai masa untuk aku mula serious.Aku akan cuba yang TERBAIK untuk aku kekal dengan DIA.Im sorry kalau i ada banyak buat salah dengan u...

I LOVE U SO MUCH!!





SITI NUR BISYARAH.

11 October 2010

KILLING ME INSIDE


Aku memang bukan yang terbaik untukmu...
Dan aku memang bukan yang terindah bagimu...



Mungkin semuanya tak seperti dulu...
Saat kita bisa berbagi bersama...
Aku takkan rela bila kau tak ada disisiku...



ku berlari dan terjatuh... ( disini )
Ku mencari dan tak ada... ( dirimu )
Aku sendiri dan aku berdiri hanya untuk bersamamu...
Aku disini selalu menanti saat nanti kau akan kembali... 



Mungkin seandainya kau ada disini...
Saat aku lelah dan tak tau arah...
Aku takkan rela bila kau tak ada disisiku...



Aku memang bukan yang terbaik...  
Aaa... Aaa...  
Tuk Hidupmu...

video