23 March 2011

Tired!




Assalamualaikum w.b.t......
di pagi yang mulia ni,aku ada skikit nak merapu dan berletiaq kat sini...
kenapakah?
kenapa aku sudah bosan dengan kerja sekarang....
kerja susah x kerja pn susah...
bila x kerja sibuk cari kerja.
bila dah kerja sibuk plak nk brnti dan sbgnya.
bukan senang nak buat sesuatu kalau kita x minat.
bukan senang nk buat orang paham dengan kita.
dan bukan senang jugak nak memaksa diri.
aduhhh........
apa la nk jadi dgn aku ni.
masaalah bertimbun2.
bukan main susah lagi aku try punya try nk lukis figure.
last2 jd character cacat.
hahahhaa......
mungkin memang bukan bakat aku untuk melukis figure kot.
ataupun aku sendiri yng malas nk berusaha nk buat benda 2.
tgk 2 uze!
malas lagi kn.bila nk maju ni ha?
asyik malas ja sejak azali.
kalau nak berjaya mesti la rajin...
hmm......
xkan berubah seseorang manusia itu sendiri melainkan dia mengubah dirinya sendiri...
jadi,cubalah ubah sikit tabiat malas 2.
bukan sikit tau tapi kalau boleh banyak2.
xpa2 aku akan cuba....
mungkin itu satu ujian utk aku...
kita hanya merancang tapi Allah yang menentukannya.
InsyAllah kalau dah sampai hidayah nnt dapat lah aku berubah dari yang - ke yang +.
yang baik datangnya dari Allah s.w.t dan yang buruk datangnya dari diri sendiri.
Assalamualaikum w.b.t....................




p/s : Aku pn xtau apa yang aku dok merapu ni.kalau ada yang x betol sila tegur aku awal2.biasa la tin tong dipagi hari...... : )

1 comment:

Hafiz Bin Ab Jabbar (Fuzu) said...

chilll2 np pn dugaan~ ko terer g lukis dr aku