03 May 2011

KLMC 2011

Assalamualaikum w.b.t....
pergh!mai keja lambat lagi hari ni.hhahaha....
ni semua pengaruh tidoq lambat pnya pasai la ni....hahahahha....

btw,aku ad nk review skit pasai KL Metalcamp 2011 pada 1st MAY 2011 hari 2....
huyoo!!!best wa ckp lu!
walaupun panas.bukan disebabkan xdak air cond,tapi metalheads2 yang amat ramai membuatkan one cafe menjadi sangat panas...semua pakat2 merungut panas.tapi,dengan semangat jiwa metal tepu,depa stay jugak sampai ke habis.hahaha.....bak kata Mc hari 2."ala korang smua termasuk aku kita berlatih dulu macam mana nak dok dalam neraka nnt.hahahaha....gurau2!"
gila ah.....

okay!gig dimulakan pada pukul 4.30pm walaupun x tepat masa seperti dalam flyers (standart gig ah).
ramai gila sampai x muat one cafe.nk lpak luaq pn xdak tempat.


sudah kubilangin,ramai bukan!hahahah.....



band pembuka tirai adalah band SCUM



siap cover lagu agen orange dari band SODOM lagi 2.hahaha....
.
.
.
.
kemudian diikuti dengan band VOLTAN....




hail from Sarawak.hahaha
.
.
.
.
band DAMOKIS.




Bob damokis yang x reti nk dok diam.hahaha.....
.
.
.
.
KAZANNA



ni la band 2.da macam Nightwish da...


vocalist yg super hot!hahaha...(macam Mas Idayu)


berduet plak dah.da jadi mcm Lacuna Coil dah.hehehe....
.
.
.
.
Band trash dari jepun FASTKILL






1st time dengaq band ni.ok la jugak.hahaha...Arigtogozaimas!
.
.
.
.
AS SAHAR \m/




sedikt berasa sedih la apabila Wan As Sahar memaklumkan bahawa ini adalah hari terakhirnya beraksi di gig2  atau konsert.Mungkin komitment kerjaya dan keluarga barangkali.apa2 pun As Sahar tetap best.aku dengaq dari zaman skolah lagi 2.hahaha....

selesai As Sahar perfom,Jaie Sil Khannas berucap dan memberi sedikit cendramata kepada pemegang nombor yang betuah.hadiah  sebijik gitar (buatan sendiri dari kayu barangkli)


tahniah diiucapkan kepada bro dari band Bloodsplatters (klau x silap aku) walaupun beliau memecahkan gitar tersebut sempena KLMC 2011 ni sampai terkena kpla org.hahaha....cuak la 2!

punya la panas kat dalam 2,aku g la lepak kejap kat luaq sementara tunggu band SYJ Sofea perfom.tetiba plak ada la 1 group ni menarik perhatian aku dengan pakaian mereka.ni memang betol2 die hard fans SYJ ni.mana nak cari budak2 drssup cmni lg dah.gila rare.tp sempoi.hahaha....ni dia depa ni.da mcm bdk2 band da aku tengok.siap posing2 lg.hahahaha....


sempoi kn.hahahha....
.
.
.
.
next band SYJ SOFEA




gila best band ni.siap aku sing along lagu hati syaitan , orang timur dengan anak liar lagi.punya la ramai fans dep ni.siap ada yg dok wat crowd surfing lagi.ni ha...dalam dok kata,iwan sempat lagi main surfing ats org ramai.nasib baik x jatuh.hahahh....


.
.
.
.
ni la yang ditunggu2,penampilan istimewa dari KARL CROMOK.





gila best dapat tgk Karl secara live!tengok dia goreng2 nasik goreng hahahhaa....
lagu yang paling aku meremang bulu roma time dia main lagu i dont belong here.mak aih!!!menusuk kalbu.hahahaha.....

ok la geng!gua gerk dlu.tgu post psl DEATH ANGEL dengan TENGKORAK plak next week.(2 pn klau aku p laa....)hahahaha.....
apa2 pn,KLMC 2011 ni memang best walaupn PANAS!hahaha...
hail!\m/

2 comments:

Dr. Bentara said...

best best...

uziaq said...

best kn.btw,lagu sunut 2 mmg best.sapa buat lirik?hahaha