27 March 2011

Misery Index live in Malaysia....





Assalamualaikum dan salam 1 Malaya.....
Sangat letih semalam puas bermandikan peluh di 1 cafe.
hari ni pulak bosan di office xdak keja.hahaha......
so,kat sini aku ada nk cerita skit pasal Misery Index live in Kuala Lumpur semalam.
hhahahha........
Fukin awesome beb!
1st time tgk depa main live.
tapi x leh nk bangging atas faktor demam dan pada masa yang sama plak aku nk amik gambaq depa.
ha!
sebut pasai gambaq mai aku tnjuk skit gambaq2 semalam....




 
sesi soundcheck sebelum mula.....
 sempat tidoq ats stage,hahahahha......

 drummer yg sporting abis!hehe
 bersama basist yang amat mantoppp!
 muka teruja nk mintak autograph,hahahhaha.....
\m/ HAIL!!!\m/
 tiket bertuah 2.....usha la number tiket 2.hahahhaha
 crowd!
 abg botak yg best!
 encik vocalist yang agak pendiam...(sangatttt!!!)
 ni la keadaan dlm gig 2.


 masa untuk ber'banging'


 circle fukin pittt!!




 ada yg sempat buat crowd surfing.kenapalah bukan aku....hahahaha
thats all!





hahahaha...........cmna?ok x?
nk tgk lagi bukak la fesbuk aku.
nnt aku upload yea.
harap2 depa ni mai lagi nnt.
sempoi abiss....
hahahhaha......
k la nk chow wat keja ni.dok mengulaq plak kat opis!
hehe...
sebelum 2,special thanks to:

yang xdak dalam gambaq :

Azam ,Faiz

Zulia , Nadia , Fadz

 Iqbal si botak (baru kenal)hahaha.....



OK
selamat membaca...
Adiosss........


p/s:sorry klau gambaq x ikot turutan.mls nk susun.hahaha.........\m/